Business in Sneakers – Senaste nytt!

BISnews

2020 – det medvetna året

21 januari, 2020
Vi ser med spänning fram emot att följa utvecklingen på arbetsmarknaden under 2020. Vi på Ryska Posten Bemanning tror starkt på ett skifte till en än mer medveten värld, på alla plan. Inte minst kommer Generation Z som nu är på antågande in i arbetslivet att skaka om tidigare traditionella rekryteringsprocesser och värderingar hos företagen.

Skillnaden mellan affär och partnerskap?

9 januari, 2020
Att det är skillnad på att göra en affär med en kund och att ha ett långsiktigt partnerskap tror jag att de flesta är överens om. Frågan är vad den stora skillnaden egentligen är och vad som får en enstaka affär att övergå i en ömsesidig relation. Vår säljchef Adam Falk delar med sig av sina tankar kring hur han personligen ser på saken.

Det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska

16 december, 2019
Jesper Andersson, 25 år från Göteborg, arbetar på en av nordens största och mest välrenommerade reklambyråer, NORD DDB Stockholm. Som Head of Communications planning är han ansvarig över de kampanj- och marknadsplaner som byrån levererar till sina kunder. I BISnews beskriver Jesper varför han anser att det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska.

Bemanningsuppdrag som karriärboost?

20 november, 2019
I takt med att världen förändras och digitaliseras allt snabbare ser vi nya alternativa vägar till utbildning och lärande. Det ställs också högre krav på att vi ska vara pålästa, uppdaterade och kunna anpassa oss till nya miljöer. Här delar vi med oss av våra tankar om dagens do it yourself-kultur.

2020 – det medvetna året

21 januari, 2020
Vi ser med spänning fram emot att följa utvecklingen på arbetsmarknaden under 2020. Vi på Ryska Posten Bemanning tror starkt på ett skifte till en än mer medveten värld, på alla plan. Inte minst kommer Generation Z som nu är på antågande in i arbetslivet att skaka om tidigare traditionella rekryteringsprocesser och värderingar hos företagen.

Skillnaden mellan affär och partnerskap?

9 januari, 2020
Att det är skillnad på att göra en affär med en kund och att ha ett långsiktigt partnerskap tror jag att de flesta är överens om. Frågan är vad den stora skillnaden egentligen är och vad som får en enstaka affär att övergå i en ömsesidig relation. Vår säljchef Adam Falk delar med sig av sina tankar kring hur han personligen ser på saken.

Det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska

16 december, 2019
Jesper Andersson, 25 år från Göteborg, arbetar på en av nordens största och mest välrenommerade reklambyråer, NORD DDB Stockholm. Som Head of Communications planning är han ansvarig över de kampanj- och marknadsplaner som byrån levererar till sina kunder. I BISnews beskriver Jesper varför han anser att det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska.

Bemanningsuppdrag som karriärboost?

20 november, 2019
I takt med att världen förändras och digitaliseras allt snabbare ser vi nya alternativa vägar till utbildning och lärande. Det ställs också högre krav på att vi ska vara pålästa, uppdaterade och kunna anpassa oss till nya miljöer. Här delar vi med oss av våra tankar om dagens do it yourself-kultur.

2020 – det medvetna året

21 januari, 2020
Vi ser med spänning fram emot att följa utvecklingen på arbetsmarknaden under 2020. Vi på Ryska Posten Bemanning tror starkt på ett skifte till en än mer medveten värld, på alla plan. Inte minst kommer Generation Z som nu är på antågande in i arbetslivet att skaka om tidigare traditionella rekryteringsprocesser och värderingar hos företagen.

Skillnaden mellan affär och partnerskap?

9 januari, 2020
Att det är skillnad på att göra en affär med en kund och att ha ett långsiktigt partnerskap tror jag att de flesta är överens om. Frågan är vad den stora skillnaden egentligen är och vad som får en enstaka affär att övergå i en ömsesidig relation. Vår säljchef Adam Falk delar med sig av sina tankar kring hur han personligen ser på saken.

Det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska

16 december, 2019
Jesper Andersson, 25 år från Göteborg, arbetar på en av nordens största och mest välrenommerade reklambyråer, NORD DDB Stockholm. Som Head of Communications planning är han ansvarig över de kampanj- och marknadsplaner som byrån levererar till sina kunder. I BISnews beskriver Jesper varför han anser att det mest logiska för att vinna talang är att göra det mest ologiska.

Bemanningsuppdrag som karriärboost?

20 november, 2019
I takt med att världen förändras och digitaliseras allt snabbare ser vi nya alternativa vägar till utbildning och lärande. Det ställs också högre krav på att vi ska vara pålästa, uppdaterade och kunna anpassa oss till nya miljöer. Här delar vi med oss av våra tankar om dagens do it yourself-kultur.

Prenumerera på BISnews

Vi hjälper dig! Kontakta oss för att få mer information

Kontakt