Ryska Posten Bemanning

Om oss

Om oss

Ryska Posten Bemanning grundades 2012 som det tredje bolaget i Ryska Posten-familjen. Vi startade tack vare efterfrågan hos Ryska Postens kunder, det fanns ett behov av snabba bemanning- och rekryteringslösningar med samma höga servicenivå som i budverksamheten. Vid starten fokuserade vi fullt ut på kontorsservicetjänster, men allt efter att förtroendet för vår service och kvalitet ökade, breddades även efterfrågan av fler tjänster och likaså vårt utbud. Vi kan idag erbjuda bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på reception, kontorsservice, ekonomi, HR, marknad och administration.

Precis som våra kollegor i Ryska Posten-familjen är vi JA-sägare, vi gör alltid vårt yttersta för att lösa alla situationer och snabba tillsättningar, utan att tumma på kvalitet. Det är också därför vi kan garantera att ni alltid har en person på plats inom 60 min via vår expressbemanning. Något vi tror att vi är ensamma om på marknaden. Vår ambition är att vara en samarbetspartner över tid och att få förtroende för längre uppdrag, det är då vi kan göra störst skillnad för kunden.

Ni väljer oss på Ryska Posten Bemanning för att ni vill ha en partner som är professionell men samtidigt personlig, som är lösningsorienterad och serviceminded.

RPB Insights

Vi vet att våra konsulter gör sitt bästa för att alltid leverera högsta service när de är ute på uppdrag, vi vill därför kunna ge dem något som fortsätter att motivera dem till att vara sitt bästa jag. Därför lanserade vi under hösten 2019 konsultnätverket RPB Insights.

Läs mer

Kontakta oss, vi hjälper dig!

Kontakt